ՌադիոԹատրON

ԹատրON | «Մենախոսություն գժանոցում»

Երիտասարդ դերասան, բեմադրիչ Հարություն Բեգ-Վանյանն իր ռեժիսորական քայլերը սկսեց Անահիտ Թոփչյանի «Մենախոսություն գժանոցում» պիեսի բեմադրությամբ։

Հասմիկ Գևորգյան

Սա մի կնոջ պատմություն չէ, սա բոլորիս պատմությունն է։ Մարդկային, իսկ ավելի ճիշտ՝ անմարդկային հարաբերությունների լաբիրինթոսում մոլորված կնոջ աղաղակն է այս մենախոսությունը, նա գոռում է, բայց առանց ձայնի, որովհետև, միևնույն է, նրան չեն լսի: Աշխարհը խուլ է մարդու ցավի հանդեպ… Մարդը նույնպես խուլ է մարդու հանդեպ… և անտարբեր։ Անգիտակցորեն և գիտակցորեն սպանում ենք միմյանց: Սա փակուղի մտած մեր քաղաքակրթության զոհի խոստովանությունն է, հոգու պոռթկումը: Հարկավոր է շատ ուժեղ լինել, որպեսզի այս աշխարհի հետ մշտապես բախվելիս չխենթանաս: Եվ, ընդհանրապես, ո՞վ է խենթը, մե՞նք, թե՞ աշխարհը,- մտածում էր գրողը։ 

Հասմիկ Գևորգյան

«Մենախոսություն գժանոցում» պիեսի գլխավոր հերոսուհու բարդ ու էմոցիոնալ դերը ռեժիսորը վստահեց երիտասարդ դերասանուհի Հասմիկ Գևորգյանին։ Դե ինչ, էպիզոդում կխոսեմ «Մենախոսություն գժանոցում» մոնոդրամայի մասին, կպատմեմ՝ ով է ռեժիսորը, ինչու ընտրեց հենց այս գործը, ով է մարմնավորում գլխավոր հերոսուհուն, արդյոք դժվար է նման կերպար խաղալը և ոչ միայն։ 

Հասմիկ Գևորգյան

Ցուցադրել ավելի

Արմինե Դանիելյան

Ես Արմինեն եմ, մասնագիտությամբ` թատերագետ։ Եթե մտածեցիր` ինչո՞վ է զբաղվում թատերագետն ու պատասխան չգտար, մի անհանգստացիր, հաճախ թատրոնի մարդիկ էլ չգիտեն, ուղղակի լսիր իմ հաղորդումները։
Back to top button