Էթիկետ

Հաճախորդների սպասարկման կանոնները

Առողջ և անվտանգ աշխատանքային պայմաններ ապահովելու համար հանրային սննդի օբյեկտները պարտավոր են հետևել աշխատանքային նոր կանոնների՝ աշխատողներին ապահովվելով անհատական պաշտպանիչ միջոցներով, սրճարանի տարածքը, սպասքը ախտահանելով, հետեվելով հաճախորդների սպասարկման նոր կանոններին, հնարավոր է կանխել կորոնավիրուսի տարածումը։

Ցուցադրել ավելի

Սյուզի Լևոնյան

Ես Սյուզի Լևոնյանն եմ, Իմ ռադիոյի հնաբնակներից: Սիրում եմ շփվել մարդկանց հետ, լսել նրանց ոգևորող պատմությունները և դրանք ներկայացնել ռադիոլսողներին: Այժմ Իմ ռադիոյի եթերում վարում եմ «Ռադիոերեկո» և «IT շաբաթ» հաղորդումները: Յուրաքանչյուր երեքշաբթի` ժամը 19-ին, հյուրընկալում ենք երիտասարդական տարբեր նախաձեռնությունների հեղինակների, նրանց հետաքրքրող թեմաներից զրուցում: Իսկ կիրակի՝ ժամը 20:30-ին, ներկայացնում եմ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի անցուդարձը, ինչպես նաև հարցազրույցներ IT ընկերությունների և միջոցառումների մասին:
Back to top button